وبلاگ

قوانین سیستم تبلیغاتی

قوانین سیستم تبلیغاتی

قوانین سیستم تبلیغاتی

"تعهدات فروشنده"
قابل توجه مسئولین محترم فروشگاهها
خواهشمند است جهت استفاده بهتر از سیستم تبلیغاتی به نکات زیر کاملاً دقت فرمایید.

    ثبت محصول

در هنگام ثبت محصول/کالا می بایست نسبت به رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به کپی رایت، تجارت، علائم انحصاری و اختصاری نقض حقوق صاحب امتیاز و اثر، کالاهای ممنوعه، تقلبی، کالا و محصولاتی که به لحاظ قوانین و مقررات جاری و شرع مقدس خرید و فروش آن ممنوع می باشد اقدام نماید و محصولاتی را در این سیستم عرضه نماید که قابلیت حمل و نقل توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد و از جمله ممنوعات پستی نیز نباشد. ضمناً توجه داشته باشید که محصول/کالاهایی نظیر لوازم آرایشی ، بهداشتی - نرم افزار - فیلمهای اورجینال و ... که بر اساس قوانین باید دارای شماره ثبت و یا مجوز از مبادی ذیربط داشته باشندرابه هنگام ثبت آنها می بایست نسبت به درج کامل و صحیح شماره ثبت و یا مجوز آنها اقدام نمایید، بدیهی است مسئولیت ثبت صحیح اطلاعات مذکور کلاً بر عهده مسئول محترم فروشگاه خواهد بود .حجم عکسها بیش از 80 کیلو بایت نباشد . در توضیحات، عکس و یا بنر نام و مشخصات فروشگاه یا سایت نباید قید شده باشد و هیچ محصول/کالایی نیز نباید بیش از یکبار در سیستم تعریف شود.
در هنگام ثبت سفارش درصد همکاری (پورسانت) که شما برای تبلیغ کننده تعیین می نماییدمی بایست بین 5 تا 50 درصدارزش محصول/کالا باشد.

    سفارش معلق

در هنگام ثبت سفارش توسط خریدار،حداکثر ظرف مدت 3 روز فرصت دارید تا نسبت به آماده سازی و ارسال سفارش اقدام نمایید
در صورتی که کالای خریداری شده بیش از زمان تعیین شده در وضعیت معلق بماند،مشمول جریمه خواهید شد.

    سفارش آماده به ارسال

پس از اطمینان از ارسال سفارش، نسبت به تغییر وضعیت آن به " آماده به ارسال " و همچنین بسته بندی کامل، الصاق برچسب آدرس روی بسته و ضمیمه نمودن 3 نسخه فاکتور و آماده سازی کامل سفارش اقدام نمایید. پس از مراجعه مامور محترم پست برای جمع آوری، حتماً دقت فرمایید که از مامور پست رسید تحویل سفارش را دریافت نمایید. بدیهی است شرکت محترم پست و ایران مارکت سنتردر خصوص سفارشات فاقد رسید پستی هیچ نوع مسئولیتی بر عهده نخواهند داشت. در صورتی که تا 72 ساعت بعد از تحویل سفارش، توسط پست نسبت به تغییر وضعیت سفارش به " ارسال شد "اقدام نگردید، لطفاً رسید پستی تحویل سفارش به پست را اسکن و جهت پیگیری بعدی به آدرس tehranimc@yahoo.com ارسال نمایید.

    انصراف سفارش

در صورتی که سفارش ثبت شده دارای آدرس ناقص و یا فاقد شماره تماس صحیح جهت تماس و اخذ تایید ارسال سفارش باشد و یا در صورت اعلام انصراف مشتری از خرید و عدم ارسال سفارش،میتوانید سفارش را با ذکر دلیل واقعیبه حالت انصرافی تغییر وضعیت دهید.
دقت فرمایید دلیل انصراف باید به صورت کامل نوشته شود.
در صورتی که سفارشی را به دلیل تکراری بودن، انصراف میدهید و یا یک سفارش را با سفارش دیگری که توسط همان خریدار ثبت شده را در یک فاکتور ادغام مینماید، می بایست حتما شناسه سفارش جدید را در دلیل انصراف قید کنید.
توصیه می شود که تا حد امکان ازویرایش سفارشات خودداری نمایید ودر صورت ویرایش،سفارش نباید به انصرافی تغییر وضعیت داده شود.
در صورت عدم وجود محصول/کالا برای فروش و ارسال می بایست در اسرع وقت وهر چه سریعتر نسبت به حذف آن از سیستم تبلیغاتی اقدام نمایید. بدیهی است در صورت تاخیر و یا بدلیل عدم حذف محصول/کالا، توسط مشترینسبت به ثبت و خرید آن سفارش اقدام شود، درصد مبلغ پورسانت از حساب شما کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز خواهد گردیدو در صورت تکرار سیستم مجاز خواهد بود تا چندین برابر مبلغ مذکور از فروشنده کسر و حتی سیستم تبلیغاتی ایشان را غیرفعال نماید .

    ثبت سفارش

لطفا ً دقت فرمایید که پس از حصول اطمینان از ارسال سفارش برای خریدار و تغییر وضعیت آن به " آماده به ارسال " ویا عدم ارسال آن " انصرافی " دیگر مجاز نخواهید بود که نسبت به تغییر وضعیت سفارش مذکور به حالت " معلق " اقدام نمایید. در صورت عدم رعایت موضوع مشمول جریمه خواهید شد.
مهم و قابل توجه :رعایت کامل این دستورالعمل برای تمامی فروشندگان محترم الزامیست و در صورت عدم تمایل به استفاده از سیستم تبلیغاتی با ارسال ایمیل به آدرس tehranimc@yahoo.com و یا فرم تماس با ما، اقدام تا نسبت به حذف فروشگاه شما از سیستم تبلیغاتی در اسرع وقت اقدام شود.
***درصورت عدم رعایت قوانین و مقررات سیستم ازجانب فروشگاه ،عضویت ایشان در سیستم لغو و تا زمان تسویه حساب نهایی با نهادها و افراد ذینفغ هیچ مبلغی به ایشان پرداخت نخواهد شد.

"تعهدات تبلیغ کننده"
قابل توجه تبلیغ کنندگان گرامی
خواهشمند است جهت استفاده بهتر از سیستم تبلیغاتی به نکات زیر کاملاً دقت فرمایید.
هر شخص حقیقی و یا حقوقی انحصارا با قبول شرایط ذیل میتواند عضو سیستم تبلیغاتی ایران شود که از این به بعد، همکار نامیده خواهد شد.شرایط کلی عضویت در سیستم به شرح موارد ذیل بوده و کلیه همکاران ملزم و متعهد به انجام کامل مفاد آن می باشند .
1-عضویت هر شخص حقیقی یا حقوقی در سیستم به معنای مطالعه و قبول کلیه شرایط این توافقنامه میباشد و پس از عضویت نمی تواند به دلایلی از قبیل جهل به قوانین و عدم محاسبه کافی از تایید آن سر باز زند .
2-همکار باید از ارائه هر گونه مطلب و عکس غیر اخلاقی و مغایر با شئون نظام جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس اسلام در سایتها جدا پرهیز نماید .
3-همکار نباید برای هیچ سایت غیر اخلاقی و یا فیلتر شده تبلیغ نماید .
4-در هیچکدام از سایتهای همکار نباید آموزش دزدی، ساخت بمب و مشروبات الکلی و هر گونه توهین یا شعاری علیه قومیتها و مذاهب مختلف و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد .
5-همکار باید قوانین کپی رایت داخلی و بین المللی و حقوق مولف و مصنف را رعایت نماید .
6-منافقین، سلطنت طلبان و صهیونیستها حق عضویت در سیستم را ندارند .
7-درآمد همکار بر اساس جمع پورسانتهای حاصل از محصولات فروخته شده توسط تبلیغات همکار محاسبه می شود .
8-در آمد همکاری که حساب سیبای بانک ملی دارندوشماره حساب بنام خود افراد میباشد با حد نصاب 100000ریال بصورت هفتگی پرداخت میگردد
9- سیستم در هر زمان میتواند فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورد .
10-سیستم در هر زمان میتواند قوانین و مقررات خود را تغییر دهد و لازم است که همکار، فعالیت خود را با قوانین و مقررات جدید تطبیق دهد. در غیر اینصورت میتواند از عضویت در سیستم خارج شود .
11-در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات سیستم از جانب همکار، مسئولیت پاسخگویی و یا عندالزوم جبران خسارت بر عهده همکار میباشد .
12-در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات سیستم از جانب همکار، عضویت ایشان در سیستم لغو می شود و هیچ مبلغی به ایشان پرداخت نخواهد شد .
13- کلیه حقوق مالکیت سیستم و سایت شامل متون، تصاویر و غیره به سیستم تعلق دارد .
14- در صورتی که تبلیغ کننده نسبت به عدم ارسال مرسوله توسط فروشنده اعتراض داشت می بایست با تکمیل و ارسال فرم زیر به آدرس ایمیل taleb.imc@gmail.com ظرف مدت یک هفته آن را جهت پیگیری اعلام نماید .
ردیف     

شناسه سفارش   

تاریخ سفارش   

تاریخ آخرین تغییروضعیت 

شناسه تبلیغ کننده  

وضعیت کنونی سفارش  

دلیل اعتراض

 

با تشکر
مدیریت ایران مارکت سنتر